Všeobecné obchodní podmínky

Všeobecné obchodní podmínky (zkráceně jen „VOP“) obsahují informace, které potřebujete k uzavření smlouvy při koupi produktů nebo služeb, které nabízím na stránce lecivesilyvnas.czc, a kliknutím na objednávací tlačítko potvrzujete, že jste obeznámeni s obsahem a podmínkami, a bez výhrad je akceptujete. Veškeré objednávky podané prostřednictvím internetové objednávky (jejichž součástí jsou storno podmínky) jsou závazné. 

VOP se vztahují k prodeji e-booků, on-line kurzů (dále jen produkty), vzdělávacích akcí, seminářů, kurzů, workshopů a vzdělávacích pobytů (dále jen seberozvojové akce), poradenství, terapeutických a konzultačních služeb pořádaných Tatianou Vrtíkovou Kubičárovou. 

Samotný nákup produktů a objednávání seberozvojových akcí a proces uzavření smlouvy je popsaný níže. Probíhá na základě Kupní smlouvy uzavírané mezi mnou jako „prodávajícím/pořadatelem/poskytovatelem/konzultantem“ a vámi jako „kupujícím/spotřebitelem/klientem/účastníkem“. VOP jsou dokumentem, který tvoří nedílnou součást této kupní smlouvy uzavřené mezi mnou – poskytovatelem a Vámi jako objednatelem a odběratelem. Poskytování seberozvojových akcí probíhá na základě Smlouvy o poskytování služeb uzavřené mezi mnou jako „poskytovatelem“ a vámi jako „klientem“ (jako příjemcem služby). Smlouva o poskytnutí služeb – vzdělávacích akcí splňuje podmínku využití volného času. 

Pokud by ve Smlouvě bylo ujednání, která se liší od textu VOP, mají ujednání ve Smlouvě přednost. Smlouva je uzavírána v českém jazyce, archivovaná v elektronické podobě a není přístupná třetím osobám. Smlouva je tvořena vaší objednávkou (vyplněným objednávkovým formulářem na webovém rozhraní), potvrzením těchto VOP a přijetím z mé strany. 

 

I. Základní údaje o mně

Poskytovatel služeb a produktů:

Tatiana Vrtíková Kubičárová
Sychrov 40, 62100 Brno
E-mail: tania@lecivesilyvnas.cz
IČO: 04027043
Čú: 670100-2216973433/6210

Nejsem plátce DPH. Adresa pro doručování je shodná s adresou sídla.
Na uvedeném e-mailu jsem vám k dispozici pro běžnou komunikaci i pro případné vyřizování podnětů a reklamací. 

II. Podmínky prodeje, uzavření smlouvy

Spotřebitel/klient se řídí vzájemnými vztahy těmito obchodními podmínkami a ustanoveními zákona č. 89 / 2012 Sb., občanský zákoník, vč. ustanovení o ochraně spotřebitele a zákonem č. 634 / 1992 Sb., o ochraně spotřebitele.

Upozorňuji, že nejsem zdravotnické zařízení a neposkytuji služby dle zákona č. 372/2011 Sb., o zdravotních službách a podmínkách jejich poskytování (zákon o zdravotních službách), ani sociální služby dle zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách. Služby nejsou hrazeny pojišťovnou. Veškeré zdravotní problémy je nutné konzultovat s příslušným lékařem v jeho oboru. Pokud užíváte léky, v žádném případně tuto léčbu nepřerušujte bez příslušné konzultace s Vaším ošetřujícím lékařem. 

Veškeré služby mnou poskytované nenahrazují lékařskou péči.

Služby jsou charakteru poradenství ohledem zdravého životního stylu, psychoterapie a práce se životní energií. Při práci se snažím využívat nejmodernějších poznatků a přístupů v oblastech Tradiční čínská medicína, Homeopatie, Breathwork, Funkční dýchání, psychologie, práce s lidmi, osobní rozvoj, ale i vědecké poznání v oblasti: biochemie/molekulární biologie/fyziky.

Během workshopu mohou být využívány technické prostředky k audio nebo video nahrávkám sezení, které následně slouží jako zpětnovazební materiál pro konzultanta nebo klienta. Na záznamech je vidět pouze obličej konzultanta nebo jen slyšet hlas. Tímto způsobem mohou být zaznamenány zejména on-line veřejné lekce. Vždy však s vědomím účastníků. Všichni zúčastnění dodržují etický kodex a povinnost mlčenlivosti. Takto zpracované veřejné on-line záznamy nebo meditace můžou být zveřejněny. Vždy to bude oznámeno dopředu účastníkům Breathwork workshopů.

K objednání Kupující vybere službu/zboží, řádně vyplní objednávkový formulář (veškeré formulářem předepsané údaje a náležitosti) a objednávku odešle. V závislosti na aktuální nabídce nebo druhu služby/zboží je objednávka odesílána prostřednictvím rozhraní na stránce nebo je nutno ji odeslat e-mailem na mnou uvedené kontaktní údaje. Před odesláním objednávky řádně zkontrolujte obsah a správnost uvedených údajů. V případě, že uvedete jakékoliv nesprávné, neúplné, nepravdivé, nebo zavádějící údaje, neodpovídám za přijetí objednávky ani za její splnění.

Odběratel má vždy možnost před vlastním odesláním objednávky tuto objednávku zkontrolovat a případně ji opravit. Před potvrzením objednávky je kupující vždy informován o celkové a konečné částce k úhradě.

Poskytovatel se zavazuje vyřídit závaznou objednávku a odeslat objednané zboží na adresu uvedenou v objednávce kupujícího do pěti pracovních dnů od přijetí objednávky, nebo od přijetí platby na účet, platební branou v případě platby převodem. Daňový doklad je vždy odeslán na emailovou adresu uvedenou Kupujícím.

O přijetí objednávky učiněné prostřednictvím objednávkového formuláře na webovém rozhraní vás budu informovat e-mailem zaslaným na vaši elektronickou adresu, součástí (přílohou) je i faktura na produkt. Doručením tohoto potvrzení o přijetí objednávky na vaši elektronickou adresu uvedenou v objednávce je Smlouva uzavřena.

Poskytovatel si vyhrazuje právo odmítnout vyřízení objednávky kupujícího, pokud na objednávce prokazatelně chybí údaje nutné k úspěšnému vyřízení či odeslání objednávky.

Odběratel se zavazuje odebrat závazně objednané a zaslané zboží a zaplatit celkovou částku za objednané zboží včetně dopravného a dalších poplatků nutných k expedici zboží uvedených v potvrzení objednávky. V případě, že kupující zvolil způsob platby předem převodem na bankovní účet, nebo platební branou zavazuje se uhradit celkovou cenu objednávky do sedmi dnů od jejího vystavení, pokud není uveden jiný způsob platby. Pokud poskytovatel neobdrží platbu v této lhůtě, vyhrazuje si právo zrušit objednávku kupujícího.

Odběratel je oprávněn zrušit objednávku bez udání důvodu maximálně do 24 hod. od okamžiku objednání. Zrušení objednávky musí být provedeno písemně zasláním emailu na adresu tania@lecivesilyvnas.cz. Pro objednávky služeb platí storno podmínky níže.

III. Způsob platby, splatnost, ceny produktů

Ceny produktů jsou platné v době objednávky uvedeném na webovém rozhraní, jsou v korunách českých a jsou to ceny konečné, tj. včetně všech dalších daní a poplatků, které musí spotřebitel pro získání zboží zaplatit. 
U seberozvojových akcii a kurzů naživo je na webovém rozhraní uvedeno co cena zahrnuje (např. občerstvení).
Odesláním objednávky vyjadřujete souhlas s cenou uvedenou v nabídce nebo ceníku pro objednávanou službu.

Způsob platby

Platbu za produkt je možné uhradit následně:

  • bankovním převodem na uvedený bankový účet, pokyny k platbě budou uvedeny v zaslané faktuře a obdržíte je v e-mailu potvrzujícím přijetí objednávky,
  • platební kartou, která poskytuje zabezpečenou technologii přijímání platebních karet a online bankovních převodů. Čísla platebních karet, kreditních karet a hesla k elektronickému bankovnictví zadáváte pomocí zabezpečeného a důvěryhodného kanálu společnosti. 

Tyto údaje se mnou uvedená společnost nesdílí a nemám k nim přístup.
Při platbě, prosím, nezapomeňte uvést příslušný variabilní symbol, aby mohla být platba rychle spárována a produkt co nejdříve dodán.

Splatnost ceny

O přijetí objednávky učiněné prostřednictvím objednávkového formuláře na webovém rozhraní vás budu informovat e-mailem zaslaným na vaši elektronickou adresu, součástí (přílohou) je i faktura na produkt. Doručením tohoto potvrzení o přijetí objednávky na vaši elektronickou adresu uvedenou v objednávce je Smlouva uzavřena. 

Cena je splatná do 7 dní od potvrzení přijetí objednávky. Datum splatnosti je uvedené na faktuře. U vzdělávacích akcí musí být celá cena uhrazena nejpozději 5 dní před konáním vzdělávací akce, není-li výslovně dohodnuto mezi námi jinak. 

Cena je zaplacena v okamžiku, kdy je příslušná částka připsána na bankovní účet poskytovatele služby. 

IV. Dodací podmínky

Dodací lhůta e-booku a on-line kurzu je do 5 pracovních dnů poté, co je platba připsána na bankovní účet poskytovatele. U těchto produktů nejsou účtovány žádné náklady na dopravu či dodání. Po uhrazení ceny Vám bude vytvořen uživatelský účet na webovém rozhraní a budou vygenerovány přístupové údaje a na vámi sdělenou elektronickou adresu uvedenou v objednávkovém formuláři zaslány tyto přístupové údaje. Digitální obsah je k dispozici přímo k užití či stažení do mobilního telefonu či počítače kupujícího přes webové rozhraní s použitím přístupových údajů.

Po dodání produktu, Kupující co nejdříve zkontroluje funkčnost a dostupnost obsahu, a zjistí-li nedostatky nebo vady, kontaktuje Prodávajícího, aby mohl provést nápravu.

Digitální obsah vyžaduje k plné funkčnosti, aby měl Odběratel k dispozici vlastní hardwarové a softwarové vybavení umožňující otevřít a pracovat se zasílanými dokumenty. Software musí obsahovat programy a obvyklé zvukové kodeky umožňující otevřít a pracovat s přehráváním videa a audio souborů. Pro online přehrávání obsahu je nezbytné, aby Kupující měl připojení k síti internetu s dostatečnou rychlostí připojení. A taky, aby hardware umožňoval zvukový výstup.
Informace, písemné materiály, zvukové záznamy a údaje osobního charakteru a další metody předávané pořadatelem jsou určeny pouze pro účely konkrétní vzdělávací akce a osobní potřebu jednotlivých Kupujících. Není dovoleno je bez vědomí pořadatele a písemného souhlasu sdělovat a předávat dál třetím osobám, upravovat, rozšiřovat a kopírovat je v celém či částečném rozsahu, používat k jakýmkoliv komerčním účelům či jinde publikovat. Obsah je chráněn autorským právem. Porušení autorských práv je postižitelné podle autorského zákona, a jedná se o trestný čin.

Tímto dokumentem se zavazujete dodržovat mlčenlivost o přístupových údajích a neumožnit jejich použití třetím osobám. Jako Odběratel se rovněž zavazujete udržovat vaše údaje uvedené v uživatelském účtu aktuální a pravdivé. V případě závažného porušení vašich povinností vyplývajících ze Smlouvy nebo těchto VOP jsem oprávněna vám uživatelský účet znepřístupnit či zrušit. Rovněž tak v případě porušení vašich povinností týkajících se ochrany autorských práv.

V případě, že máte neuhrazené platební závazky, si jako poskytovatel vyhrazuji právo neposkytovat Vám jakékoliv služby nebo plnění a poskytování služeb přerušit nebo omezit, a to i v případě, že již objednávka byla mnou potvrzena nebo i v případě, že jsem s její poskytování započala, a to bez jakéhokoliv Vašeho nároku na slevu, kompenzaci nebo náhradní plnění.

Právo účasti na seberozvojových akcích vzniká až na základě úplné úhrady ceny objednaných služeb dle potvrzené objednávky, není-li předem dohodnuto jinak. Jako Poskytovatel si vyhrazuji právo odmítnout poskytnutí služby, nevpustit do místa konaní kurzu, semináře nebo Účastníka z tohoto místa vykázat v případě, že nebude předem uhrazena příslušná cena služeb, a Účastník se zavazuje tyto prostory na výzvu Pořadatele opustit.

Na seberozvojových akcích je možné na místo Odběratele vyslat náhradníka v případě, že se z vážných důvodů nemůže Kupující zúčastnit, a to pouze po předchozí dohodě.

Pořadatel si vyhrazuje právo omezit počet osob, jimž budou služby poskytovány (zejména počet Účastníků seberozvojových akcí), tj. právo neakceptovat veškeré učiněné objednávky.

Poskytovatel neodpovídá za technické problémy, problémy s připojením v případně poskytování služeb on-line na straně Odběratele. Poskytovatel není povinný, jakkoliv službu nahrazovat z důvodu výpadku internetu či jiných technických problémů na straně Odběratele.

Poskytovatel je povinný zajistit kvalitní internetové připojení a technické zázemí na svojí straně. V případě výpadků internetu má Odběratel nárok na službu ve stejném rozsahu v termínu, na kterém se s dodavatelem domluví.

V. Odstoupení od Smlouvy, storno podmínky

Pokud se Kupující rozhodne objednávku zboží z jakéhokoliv důvodu zrušit, může využít možnost garance (podle § 1829 občanského zákoníku právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží bez udání důvodu a bez jakékoli sankce), tj. možnost bez udání důvodů odstoupit od Kupní smlouvy (a požadovat vrácení peněz) ve lhůtě 14 dnů od dodání e-booku anebo on-line kurzu (lhůta se počítá ode dne, kdy vám byly doručeny přístupové údaje do on-line kurzu).

V takovém případě je nutné, abyste mne ihned informovali (písemně na e-mailovu adresu tania@lecivesilyvnas.cz ). Odstoupení nemusíte nijak odůvodňovat. 
Nejpozději do 14 dnů od odstoupení od Kupní smlouvy, tj. od využití garance vám vrátím peníze, které jsem od vás přijala jako platbu za e-book nebo on-line kurz. Peníze vám vrátím stejným způsobem, jakým jste je uhradili.

Storno podmínky: V případě, že by seberozvojové akce byla zrušena mnou jako poskytovatelem služby a vy jako Kupující jste již cenu hradili, obdržíte do 14 dnů ode dne, kdy bude rozhodnuto o zrušení akce, zpět celou zaplacenou částku, pokud se výslovně nedohodneme na použití platby na náhradní akci dle vašeho výběru či na jiném řešení. Nebude-li dohodnuto jinak, bude vám platba vrácena stejným způsobem, jako byla přijata.

Jako Kupující jste oprávněni svoji účast na seberozvojové akci(jedná se o kupnou Smlouvu o využití volného času) zrušit. V případě že jste již uhradili cenu a zrušíte účast nejpozději 10 pracovních dní před zahájením seberozvojové akce, bude vrácena celá zaplacená cena, v případě zrušení účasti v době nejpozději 5 pracovních dní před zahájením akce, bude vráceno 50% zaplacené ceny. Pokud je zrušení kratší než 5 pracovních dní před zahájením akce, je cena nevratná. 
Jak vy jako Odběratel, tak já jako Poskytovatel jsme dále oprávněni odstoupit od Smlouvy v případech stanovených zákonem nebo uvedených v těchto VOP. 

Jako Odběratel nemůžete odstoupit od Smlouvy v případě, že jde o Smlouvu o využití volného času, pokud je Poskytovatel toto plnění poskytováno v určeném termínu. Za Smlouvu o využití volného času je považována Smlouva o poskytnutí služeb – vzdělávacích, seberozvojových akcí, pokud splňuje podmínku využití volného času Odběratele, a poskytnutí v termínu předem určeném (a právě proto jsou výše řešeny podmínky storna účasti, protože v případě zmiňovaných akcí jde o Smlouvu o využití volného času).

Při neúčasti na osobní konzultaci, terapii (osobně i on-line) je nezbytné omluvit se formou telefonu nebo emailem nejpozději 24 hodin předem, v opačném případě je účtována konzultace v 50% ceny dle ceníku.

VI. Individuální konzultace

Jednotlivé terapeutické poradenství lze u Poskytovatele objednat telefonicky, emailem, osobně nebo prostřednictvím formuláře umístěného na webové stránce. Smlouva o poskytnutí služeb je uzavřena potvrzením objednávky ze strany Poskytovatele služeb.

Poskytovatel služeb se zavazuje zachovávat mlčenlivost o všech skutečnostech, které se týkají Odběratele/Klienta. Obsah konzultace je důvěrný.

Poskytovatel služeb poskytuje poradenství osobně, telefonicky nebo on-line prostřednictvím služeb k tomu určených dle dohody s Odběratelem/Klientem. Osobní konzultace probíhají v provozovně poskytovatele služeb.

Konzultace začíná běžet v přesně domluvenou hodinu. V případě, že Odběratel/Klient zmešká domluvený čas, započítává se do doby konzultace. Pokud konzultace neproběhne z důvodů na straně Odběratele/Klienta, aniž by Odběratel/klient svou neúčast na konzultaci omluvil nebo se omluvil v termínu kratším než 24 hod před konzultací, hradí Odběratel/Klient 50% cenu za konzultaci.

Odměna je účtována podle ceníku uvedenou na webových stránkách poskytovatele služeb.

VII. Účast na seberozvojových kurzech, akcích

Na kurz se je možné přihlásit pomocí elektronického formuláře vyplněním všech požadovaných údajů. Kurz je pořádán jako on-line kurz nebo s osobní účastí. Tyto VOP jsou platné na oba typu kurzu.

Účastníkem kurzu se Odběratel stává tehdy, pokud řádně vyplnil přihlášku a včas uhradil kurzovné. Kurzovným se rozumí poplatek účastníka za účast na akci. A jsou Odběrateli/Klientovi potvrzeny e-mailem.

Pořadatel si vyhrazuje právo zrušit vyhlášenou akci, a to z důvodu nenaplněnosti, nemoci lektora, případně z jiných důvodů. Zároveň si vyhrazuje právo na změnu lektora kurzu, ale v tomto případě musí Účastníkům tuto skutečnost oznámit a může to být důvodem k bezplatnému zrušení objednávky ze strany Odběratele.

Pořadatel si vyhrazuje právo omezit počet osob, jimž budou služby poskytovány (zejména počet Účastníků seberozvojových akcí), tj. právo neakceptovat veškeré učiněné objednávky.

Odeslání objednávky je bráno jako uzavření Smlouvy, a tudíž je Odběratel povinen splnit veškeré náležitosti, jako platba anebo případná úhrada storno poplatků. V případě zrušení termínu kurzu ze strany Poskytovatele služeb, má Účastník nárok na náhradní termín nebo vrácení poplatku za kurz. Odpovídající částku v případě zrušení přihlášky či neuskutečnění kurzu vrátí Poskytovatel služeb na účet na požádání do 14 dnů. Při vrácení částky za přihlášku na zahraniční účet jdou veškeré poplatky s tím spojené směrem k Odběrateli.

Zrušení objednané služby je možné pouze písemně/e-mailem a za následujících podmínek uvedených v odstavci VI.

Odpovědnost na seberozvojových akciich

Odběratel/Účastník a Pořadatel v průběhu seberozvojových akcí zodpovídá plně za sebe, a své jednání vůči ostatním. Odběratel/Účastník a Pořadatel je plně zodpovědný za škody jimi způsobené na majetku a zařízení prostor, jež jsou užívání v průběhu konání akce svým neuváženým chováním.

Odběratel/účastník je povinný při účasti na akci nenarušovat její průběh. Pořadatel je oprávněn Účastníka vyloučit z účasti v případě, že Účastník nerespektuje tyto VOP a v důsledku toho, jakkoliv poškozuje obsah vzdělávací akce svým nevhodným chováním a poznámkami. V případě vyloučení Odběratele/Účastníka ze vzdělávací akce nemá Účastník nárok na vrácení již zaplaceného kurzovného, a to ani jeho části. 

Pořadatel se zavazuje zachovávat mlčenlivost o všech informacích, které zahrnují citlivé osobní údaje, které získal od účastníků kurzu. Povinnost zachovávat mlčenlivost trvá i po skončení smluvního vztahu založeného touto smlouvou.

Odběratelé/Účastníci jsou povinni zachovávat mlčenlivost o všech informacích, které zahrnují citlivé osobní údaje získané od všech dalších účastníků kurzu v průběhu společné práce. Povinnost zachovávat mlčenlivost trvá i po skončení smluvního vztahu.

Odběratel/Účastník po skončení akce může poskytnou na vyžádání pořadatele reference nebo jinou vhodnou formu zpětné vazby o průběhu plnění a spokojenosti s akci. Poskytnutím reference nebo zpětné vazby uděluje Odběratel svolení k jejímu použití ze strany organizátora – pořadatele v tištěné nebo elektronické podobě, včetně jejího šíření za účelem reklamy nebo propagace služeb. Povinnosti poskytovatele (vyplývající z předpisů na ochranu osobních údajů nebo soukromí osob) je zajistit, že v takto zveřejněné nebo jinak použité referenci nebo zpětné vazbě nebudou obsaženy žádné osobní údaje umožňující identifikaci Účastníka, pokud se písemnou formou nedohodnou jinak. 

Na seberozvojových akcích je možné na místo Odběratele vyslat náhradníka v případě, že se z vážných důvodů nemůže Odběratel/Kupující zúčastnit, a to pouze po předchozí dohodě.

Přejít nahoru